marți, 26 aprilie 2016

*Dorință Imensă*

Port în suflet o dorință imensă de iubire, îmi doresc să strălucesc doar pentru el...să îi pot oferi căldură, iubire, am dorit și doresc să iubesc și să fiu iubită. Am sperat că voi găsi pe cineva care să mă mângâie...să mă asculte...să mă înțeleagă...să fie mereu în al meu suflet și să îmi șoptească în fiecare noapte că mă va iubi mai mult decât viața. De-a lungul timpului am adunat neliniști, minciuni, răutate și alte lucruri negative, acum mi-au devenit coșmaruri și începând de azi vreau să pun punct la toate astea, Știu, e greu să găsești adevarul, acum la sfârșit de an, ne propusesem sa fim mai buni, mai pașnici, însă eu am făcut chiar mai rău decât am făcut vreodată. Trebuie sa pun punct pentru mine și să încerc să mă cunosc mult mai bine ca să pot cunoaște...Mă gândesc...poate ca am nevoie de un psihiatru...poate am nevoie de antidepresive să pot dormi mult și să nu mă mai trezesc.


17.02.2013 12:49:54

2 comentarii: