miercuri, 11 mai 2016

*Aștept Un Zero…*

De câteva zile îmi simt sufletul animat de emoții puternice, însă emoțiile și mai puternice apar odată cu lăsarea seri, parcă am renăscut din propria ființă ca un rezultat al frământărilor din ultima perioadă. Încep să mă simt mai puternică, deși…recunosc sunt încă slabă, curajoasă, deși mie teamă, optimistă, deși mă apasă gânduri negre. Trebuie să reiau totul de la zero. Acum mă imaginez în viitor...e ca și cum am luat totul de la zero, pentru că asta îmi și doresc, însă mie teama. Și cu toate astea va trebui să fac acest pas să iau totul de la zero. Am vorbit cu iubirea mea despre asta și ma liniștit că va fi totul bine. Am încredere în el, și dacă el crede în această decizie ce doar noi doi am luat-o e bine să numai așteptăm și să luăm totul așa cum ne-am propus, însă poate că nu e bine să mă mai gândesc la asta acum și să las totul să vină de la sine. Încă mai am câteva zile si voi vedea cum curg emoțiile și cum mă descurc în noua mea viață…în noua viață alături de el.

Publicat

17.02.2013 16:19:48

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu