joi, 2 iunie 2016

*Te iubesc!*


M-am gândit de foarte multe ori la rețeta fericirii. Am încercat să-i găsesc ingredientele pentru combinația perfectă ănsă de cele mai multe ori am dat doar rateuri, asta pănă în clipa în care ai apărut tu, femeia care mi-a dovedit ca se poate răsplati umilința cu dragoste și afecțiune. Am greșit de multe ori în fața ei însă de fiecare dată ma iertat, ma luat în brate și ma strâns puternic la pieptul ei. Așa am învățat că viața poate fi frumoasă dacă avem lângă noi persoanele potrivite. Când există dragoste există și putere. Așa sunt eu cu iubita mea. Împreună am format un întreg unitar, suntem o fortă greu de doborât însă cu toate astea sunt destule persoane care vor să ne vadă departe unul de celalalt. Nu ne-a fost și nu ne este ușor să facem față acestor răutați mai ales că cei care vor să ne facă zilele negre sunt persoane apropiate nouă, însă Dumnezeu a fost mereu alături de noi și ne-a ajutat ori de câte ori am cerut asta.Eu sunt un om norocos pentru ca am întâlnit femeia care mi-a schimbat viața în bine, ma adus la punctul în care orice clipa petrecută ca ea înseamnă fericire. Te iubesc mult dragostea mea și îti mulțumesc pentru răbdarea pe care o ai cu mine. Te iubesc

Autor - Petrică



Publicat

19.02.2013 15:52:21



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu