marți, 28 februarie 2017

*Eu...Vs Realitate...Imaginatie*

Eu gandesc din adancul sufletului, insa de multe ori am avut imaginatie ce venea din adancul mintii ascunse si asta a facut ca realitatea sa fie dureroasa uneori. De aceea m-am decis sa numai las imaginatia sa imi conduca viata. Oricum ar fi...stiu ca totul trece...asa cum a trecut pana acum...nimic nu este permanent desi la un moment dat pare sa fie asa. Am citit odata pe net cum ar fi o capacitate omeneasca pe baza perceptiilor acumulate anterior. Cea ce poate fi adevarat putin...foarte putin. Daca ma gandesc din punct de vedere psihologic s-ar defini ca proces (cognitiv). Spre deosebire de imaginatie...realitatea respecta reguli, iar psihologia ne spune ca realitatea e mai putin complexa decat ceea ce e realitatea pe viu. Personal, cu mult timp in urma erau ambele le fel de importante pentru mine...atat realitatea...cat si imaginatia, deoarece....imaginatia ma ajuta sa vad lumea cu alti ochi decat cei ai realitatii, ochi mult prea pusi in ceata...ce ma facea sa vad’’viata in roz’’. Imaginatia ma vrajit de multe ori...si mult timp nu m-am gandit in acelasi timp si la realitate, insa acum stiu sa deosebesc imaginatia de realitate si acord o importanta mai mare realitati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu