marți, 28 februarie 2017

*Insa Eu…Raman Curata!*

Multi pretind ca sunt nebuna Si ca eu sunt vinovata Insa…eu ma stiu curata. Altii spun sa-mi traiesc viata Si sa-nlatur tot cei rau. Multi ma judeca in lipsa Si mi-aduc in carca rele Sufeltul mi-l otraveste Insa eu…raman Curata! Multi in suflet au patruns Pan la cel mai mic locas Apoi cu un pumnal ascuns Mi-au pus viata pe fagas. Unii ma tot studiaza Unii spun ca viata zboara Si sa o traiesc din plin Altii spun ca nu mai am mult Si ma voi transforma in lut. Orice spuneti..credeti despre mine, Mie nu-mi este rusine Pasesc pe drumul meu croit de mine Vreau ca atunci cand privesc cerul Sa nu-mi para rau de nimic Si chiar de ma invinge gerul Ma va incalzi Cel de Sus si EL. In lut voi prinde radacina De voi pluti…de voi zbura Eu vreau sa port singura vina Sa fiu un simplu muritor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu