marți, 28 februarie 2017

*Te iubesc!*

M-am gandit de foarte multe ori la reteta fericirii. Am incercat sa-i gasesc ingredientele pentru combinatia perfecta insa de cele mai multe ori am dat doar rateuri, asta pana in clipa in care ai aparut tu, femeia care mi-a dovedit ca se poate rasplati umilinta cu dragoste si afectiune. Am gresit de multe ori in fata ei insa de fiecare data ma iertat, ma luat in brate si ma strans puternic la pieptul ei. Asa am invatat ca viata poate fi frumoasa daca avem langa noi persoanele potrivite.Cand exista dragoste exista si putere. Asa sunt eu cu iubita mea. Impreuna am format un intreg unitar, suntem o forta greu de doborat insa cu toate astea sunt destule persoane care vor sa ne vada departe unul de celalalt. Nu ne-a fost si nu ne este usor sa facem fata acestor rautati mai ales ca cei care vor sa ne faca zilele negre sunt persoane apropiate noua, insa Dumnezeu a fost mereu alaturi de noi si ne-a ajutat ori de cate ori am cerut asta.Eu sunt un om norocos pentru ca am intalnit femeia care mi-a schimbat viata in bine, ma adus la punctul in care orice clipa petrecuta ca ea inseamna fericire. Te iubesc mult dragostea mea si iti multumesc pentru rabdarea pe care o ai cu mine. Te iubesc (Petrica)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu