marți, 28 februarie 2017

*Unde Incep Si Unde Se Termină Visele?*

Unde încep și unde se termină visele? Visele încep într-un câmp cu flori care se numește... suflet. Sufletul începe într-o mare verde care sunt ochii tăi și pe care eu îi iubesc. Iubesc începe în sufletul meu descoperit de tine în ochii mei. Ești lângă mine, dulce întâmplare, sau eu sunt dulce lângă tine întâmplător? Iubesc dorul ce mi te-aduce-n minte sau te iubesc de atâta dor? În ochii tăi citesc tot ce mi-am dorit sau am dorit în ochi să îți citesc? Mă voi lăsa în ei o clipă să plutesc sau voi pluti când să-i sărut mă vei lăsa? Iubesc sufletul ce-ți vibrează și vibrez când sufletul iubește... iubesc zilele ce ne apropie sau mă apropii de zile iubind? Visele nu se termină nici în sufletul meu, nici în sufletul tău, nici în ochii mei, nici în ochii tăi... Transforma-ti visele in realitate , apoi vor urma altele si altele..si realitatea ta se va naste din frumos.. Esti printre putinele persoane ce-si deschide sufletul ..iar eu vad ceva frumos ..printre usa intredeschisa.. Continua..zambeste..si scrie ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu