sâmbătă, 23 aprilie 2016

*...Am Ajuns Un Suflet Singuratic...Oscilez Între Trecut, Prezent Și Viitor...*

De mai multă vreme mă-întreb dacă ai fost sau mai ești al meu? Oare să te mai chem și să mai sper? Să las inima să alerge iarăși după tine? Sufletul meu va mai înflori vreodată...voi mai simți cum mă inundă pe interior iubirea ta? Vrei să ști ce simt acum...? Îți voi spune...știu că ești nerăbdător. Acum simt că am acel curaj să mă destăinui ție asa cum sunt și tot ce simt. Eu continui să fiu doar a ta cu tot sufletul...și mii de gânduri și întrebări îmi umblă prin mintea mea...oare tu chiar ai fost al meu? Îmi doresc ca inimioara ta să-și întindă brațele sufletului tău către imaginea chipului meu...culegându-mă dintre amintirile ce sunt convinsă că ți-au rămas întipărite în gând...vreau ca brațele tale să mă cuprindă...să mă strângă cu putere, pentru a –și alunga dorul când tu ești departe de mine. Oare vei putea să rabzi departe de inima mea? Tu ști că e nevoie să punem completarea pentru a fi completa?...Nu știu dacă reziști sau nu, însa eu mă sufoc și îmi vine să strig în gura mare cât de mult te iubesc și cât tânjesc după mângâierile tale...vreau să îți simt mâna între pulpele mele...să simt că îți aparțin și râuri de dorință să curgă prin întreg corpul. Vreau să mă faci a ta...să tremur de pasiune, însă...eu acum visez și nu vreau ca nimeni să mă trezească din al meu vis. Da...visez...iar visul meu e atât de frumos încât nu vreau să mă trezesc. Am nevoie să-mi fi aproape să aud vocea ta calmă de altă dată...off Doamne parcă a trecut o veșnicie de când nu-mi mai spui cuvinte de dragoste...de când nu mă mai alinți...nu mă mai dezmierzi cu ale tale cuvinte, însă încă mai sper într-un ungher ascuns al sufletului meu că tu ai să îmi îndulcești iarăși buzele cu sărutările tale. Mi-ai spus că m-am prefăcut și că nu te iubesc...mi-ai spus ca nu te iubesc și te mint mereu...am încercat să te uit...să te scot din inima mea, însa nu se poate. Știu...avem momente de rătăcire, însă eu te simt mereu în sufletul meu...ești acolo cu mine...mi-e imposibil să uit și să trăiesc fără tine. Când a început totul m-am simțit norocoasă...plină de tine...e ca și cum mă  transmisese într-o altă lume. Am greșit, iar acum am zilele chinuitoare...dorul de tine mă istovește,,,inima mea nu știe să aștepte, mi-am propus o pauză, însă nu pot face fată inimi...e mult mai tare și mai încăpățânată decât mine...nu poate sta fără tine.
17.02.2013 10:28:00

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu