luni, 25 aprilie 2016

Cumpăr...cine-mi vinde


Cumpăr… Cumpăr… 
-Cine-mi vinde , zarzăr înflorit,
 Cer senin cu stele, soare răsărit… 
Câmp cu turme albe… si cu mielușei 
Și din toată viața, primii ani ai mei?
 Cumpăr. 
-Cine-mi vinde, cer de-azur și lună,
 Cântec de vioară… și-o lume mai bună,
 Iarbă-înmugurită și livezi în floare… 
Și dintr-o iubire… prima sărutare?
 Cumpăr. 
-Cine-mi vinde răsărit de soare, 
Ploi de stele noaptea, munți bătrâni…și-o mare,  

Un luceafăr tânăr, să lucească viu 
Și copil la mama… iarăși să mai fiu?
 Cumpăr. 
- Cine-mi vinde, taina fericirii, 
Trandafiri cu rouă, dulceața iubirii,
 Stelele pe bolta nopților de-april…
 Și pământu-acesta, în zâmbet de copil? 
 Cumpăr.
 -Cine-mi vinde… zvâcnet de aripă,
 Să țin lume-n palmă, doar pentru o clipă,
 Să aleg din toate… Rai pentru pământ, 
Cumpăr.
-Cine-mi vinde…cumpăr, pe cuvânt!


Mariana Adăscăliței     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu