sâmbătă, 23 aprilie 2016

*Dragoste La Prima Vedere*

  A trecut timp...și noi odată cu el, au trecut trăiri...și noi odată cu ele. A fost vânt, a fost și soare...iar acum doar noi am rămas, îndrăgostiți la prima vedere. Nu am crezut...dar iată că am ajuns ca noi doi să cunoaștem acest sentiment frumos și pur. Se întreabă mulți "De ce am ales sa ne scriem sentimentele pe forum sau pe un alt site?" Răspundem: Am simțit nevoia să destăinuim celor ce ne cunosc...ceea ce trăim noi acum. Dragostea nu o poate defini nimeni...cu toate că majoritatea încercăm să o exprimăm prin cuvinte, dragostea se simte...o trăim...și așa putem așterne pe hârtie neînsemnate cuvinte de dragoste. Ne-a fost dificil la început, însă dragostea nu ne-a dat pace...a luptat alături de noi și a învins. Nu credeam vreodată că voi ajunge să spun aceste cuvinte, însă toate în viață au câte un început. Ne iubim ca în prima zi și ne v-om iubi și dincolo de moarte.


17.02.2013 10:46:53

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu