joi, 28 aprilie 2016

*El, E…. Slabiciunea Mea*


Off , iar nu am avut timp să-i spun iubiri mele cât de mult îl iubesc...dar cred că asta nu-l va întrista prea mult…pentru că știe cât înseamnă pentru mine…dacă nu ar fi fost așa…cu siguranță aș fi reușit de acum câteva luni să uit tot ce ne-a legat sufletele unul de altul…dar eu îl iubesc la fel și el …chiar dacă pentru moment ne rezumam la a ne șopti magicul : te iubesc doar prin scris…poate ca vor veni timpuri mai bune și ca șansa aceasta să ne facă iubirea și mai profundă. Sper…și mi-e teamă dar totuși îmi spun așa : ’’ poate că destinul mi-a auzit plânsul și durerea și va face cumva un miracol …un miracol pentru noi doi…chiar dacă iubirea aceasta îmi frânge aripile viselor frumoase. Pentru că știm amândoi – trăim o poveste de dragoste interzisă…care înseamnă : o lacrimă de dor târziu în noapte ce o vărs pentru el…un gând fugar și plin de dorința lui către mine …un tangou plin de senzualitate și dragoste al buzelor noastre când se unesc într-un sărut , dar departe de privirile ochilor cunoscuți...și o contopire a doua trupuri unul într-altul la care martori ne pot fi doar suspinele și gemetele ce taie tăcerea din camera în care ne iubim….o îmbrățișare și un suspin adânc de parcă mi s-ar tăia răsuflarea atunci când știu că trebuie să plec de lângă el…și să mă rup din îmbrățișarea lui…un sărut plin de tandrețe dar și durere ce o simt că îmi apasă sufletul…înainte de a ieși pe ușă amândoi ținându-ne de mână și privindu-ne într-una până trebuie să îi dau drumu’ mâinii lui și să-i spun : ’’ îmi va fi dor…..pa iubire ’’ . DAR…cu toate astea e un sentiment care simți că te face să îți spui că ai atins nu RAI- ul….dar măcar o treaptă a lui…e minunat el ca bărbat …prin caracterul lui deosebit…Doamne, cât mă poate face să mă gândesc la el acest suflet frumos de bărbat! El e slăbiciunea mea…; nu știu dacă voi mai avea parte de ceea ce am scris mai sus…dar indiferent de situație ..în paginile sufletului…el….va rămâne pentru mine, dragostea sufletului meu! Mi-a scris și ieri …: ’’ bună iubire, of iubire dragă nimic nu e mai minunat decât să aștept cu emoție gândurile tale pe care le citesc aproape cu lacrimi în ochi; ești atât de minunată prin tot ceea ce faci și te adooor frumoaso ’’ astea au fost cuvintele lui de ieri dimineață ca răspuns la mesajul meu…iar la sfârșit mi-a trimis o ploaie de trandafiri . Nu știu ce va fi sau nu, dar a rămas același romantic și aparent ’’fidel sentimentelor ’’ ce mi le poartă ; atât de mult îmi umple inima de bucurie să-l știu acolo, gândindu-se la mine ..măcar puțin..să văd că în inimioara lui încă arde iubirea și că își dorește la fel de mult ca la început să mă întâlnească… Am emoții ..chiar am..știu, mai e foarte puțin până ne vom revedea…și sunt sigură că și el…pentru că în privința asta chiar ne asemănăm… dar nu asta contează…important e că în inima lui eu sunt dragostea lui pe care o adora și o iubește . Iar el – el pentru mine, reprezintă însuși inima mea!


Publicat

17.02.2013 12:44:01

2 comentarii:

  1. Stiu ca intre noi nu au fost doar zile senine dar mai stiu si altceva si anume ca te iubesc si vei ramane ptr todeauna ce-a mai importanta fiinta din viata mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot spune doar atât : A fost și frumos, Mulțumesc.

      Ștergere