marți, 10 mai 2016

*Binele Și Frumosul...*

De multe ori nu este de ajuns să vrei ceva în viață. Pentru a obține ceea ce dorești trebuie să lupți,să te străduiești, să ai răbdare și nu în ultimul rând ambiție...altfel totul este în zadar. Trebuie să ne păstrăm speranța în orice pentru că viața din păcate este prea scurtă...ar trebui să ne gândim la toate clipele frumoase și să ne imaginăm că sunt ca un  buchețel de flori pe care îl așezăm cu grijă în vaza vieții și să nu uităm să-l stropim din când în când cu lacrimi de bucurie. Eu acum văd viața ca o ușa dublă...și fiecare pas al meu mă poartă spre astfel de ușă. Dar am noroc pentru că atunci când  ușa trecutei clipe se închide atunci îmi dă un impuls mai mare pentru a merge mai departe...fiecare izbitură în viață lasă un semn asupra mea, dar întotdeauna în astfel de clipe mă ambiționează și singură îmi spun, că se poate. De aceea am ajuns să mă bucur de fiecare clipă de fericire și de speranță pentru că întâmplările nu vin niciodată degeaba, ci ele vin cu un anumit scop în viața unui om și mai pot spune că am învățat să scot din tot răul venit doar...binele și frumosul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu