joi, 26 mai 2016

*Cel Mai Minunat Bărbat*

Îmi doresc sa-ți pot scrie mai mult, însă tu ști că ești tot timpul în gândul meu. Iubire, ești cel mai minunat bărbat... dragostea mea, la fel de plină de dor...și cu iubirea ce îți port în brațe, vreau să ști iubirea mea ca am ajuns sa îți iubesc și tăcerea...pentru că iubesc orice la tine. 

Inima mea acum se zbate în piept și nu are stare, te vreau lângă mine...să îți întâlnesc ochișorii și să-ți sărut gurița și să îți șoptesc într-una cât de mult te iubesc. De multe ori simt că îți dorești sa fiu alături de tine...dorești să-mi simți îmbrățișarea și căldura sufletului, iartă-mă iubirea mea că uneori nu sunt lângă tine. Uneori țin minte că îmi venea să plâng datorită izvorului prin care se scurgea bucuria până la tulpina sufletului meu …dar îmi ascundeam fața la pieptul tău puternic…ca tu să nu îmi vezi lacrimile ...



Publicat

17.02.2013 18:09:35

Un comentariu:

  1. Din 2013? wow!!! ce repede trec ani si noi odata cu ei...
    Ce frumos!!!!!!

    RăspundețiȘtergere