luni, 2 mai 2016

*Ne-am Îndrăgostit Unul De Altul*

Iubire, cu mult timp în urmă când ne-am îndrăgostit unul de altul…te controlam…te certam…eram geloasă și îți spuneam cum văd eu o relație normală, însă tu mă contraziceai. După o perioadă…eu am încercat să mă adaptez, iar tu nu ai acceptat adaptarea mea și m-ai vrut ceea care eram la început. Am zâmbit și am vrut să te amărăsc puțin, însă asta nu merge la nesfârșit. Te anunț public că e vai de tine dacă nu ma vei iubi...e vai de tine dacă nu vei trăi toată viața alături de mine.
(glumesc iubirea mea)…știu că și tu îți dorești asta și acum în sfârșit am reușit să fim împreună. Cât timp suntem la servici și ne vorbim doar la telefon…simt că trece foarte greu timpul și abia aștept să ajungem acasă…să ne vorbim…să fim alături. Ști?...când îți zâmbesc să ști că mă bucur să te văd…când te ajut la ceva, îmi pasă de tine…când te caut la telefon mereu…mi-e foarte dor de tine…când întreb ceva mă interesează...când îți ofer ceva, meriți…dacă îți cer ceva…am nevoie…dacă îți spun totul…e pentru că vreau să știi. Și știi de ce? Pentru că ești sufletul meu pereche…pentru că noi doi am învățat ce este iubirea, am plâns amândoi, am suferit, am greșit și am învățat din greșeli, am iertat, iar acum merităm să fim fericiți. Nu uita!; iubește-mă mereu…așa cum te iubesc și eu.


Publicat
17.02.2013 16:21:27




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu