vineri, 6 mai 2016

*Nurilușa*

Nurilușa

Am avut o Cățelușă speciala, să mai pot avea un alt cățel nu se poate pune problema. Durerea nu trece, e mult prea mare să mai pot avea puterea de a mai avea un cățel, însă voi merge în vizită la adăposturi așa cum fac și acum aici unde lucrez, voi ajuta atât cât pot. Lacrimile sunt singura recompensă pentru un suflet care știe să îți aline supărările și știe să se bucure pentru tine, necondiționat. Nu îmi pot reveni din o așa suferință, iar suferința face parte din viață, și ea, mai mult ca orice, îmi amintește că trebuie să trăiesc mai departe, o simt alături de mine, însă nu pot să nu sufăr, de aceea va trebui să accept că trupul ei a trecut în neființă, abia atunci voi simți că este alături de mine, în sufletul meu, în visele mele, în amintirile mele. Nurilușa mea nu a murit, trăiește mai departe și este cu mine, atât doar că trebuie să știu să o aud, să o ascult, să miros cățelușul de plus cu care se juca, să o simt. Nurilușa mă așteaptă în lumea ei să ne jucăm la fel ca altădată. Ce am visat în cele două ore de somn asta noapte mi-a dovedit că cineva acolo sus ne vede tot timpul, sunt convinsă că Nurilușa nu a murit, doar a plecat și mă voi reântâlni cu ea. Cineva în vis mi-a spus: Toți cei pe care îi iubim îi vom revedea. Nurilușa a fost pentru mine mai mult decât orice,sinceră,devotată,prietena.

Stelele din ochii ei să-i lumineze calea în universul etern.
Mulțumesc Ileana, Petrică, Gabriel, datorită vouă Lușa a trăit până la bătrânețe, Dumnezeu să vă binecuvânteze!
10 04 2016 ora 5,45

4 comentarii:

  1. Sincer?
    Nu cred se poate uita in nici un fel faptul ca ai avut un prieten necuvantator care te-a iubit neconditionat.

    RăspundețiȘtergere
  2. nici un sfat nu-ti poate alina suferinta dupa prietenul cel mai drag, cainele tau. Pe catelusa mea Fatima , o voi iubi atat cat voi trai, regret profund ca ne-a parasit Va respect durerea pentruca stiu ce simtiti .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă muțumesc, suferința doar noi ce avem, am avut știm ce este și cât e de dureroasă, în rest uni oameni râd, sau ne fac nebuni.

      Ștergere