joi, 26 mai 2016

*Ochii Tăi*

Ochii tăi m-au învățat să privesc și să caut amurguri în dimineți. Ochii tăi m-au învățat să citesc și să cânt serenadele uitării. Ochii tăi m-au învățat să simt, să mângâi piatra rece, să iubesc zâmbetele dimineții și mângâierea ceții. Ochii tăi mi-au arătat adâncuri neștiute și mi-au liniștit bătăile inimii. 
Ochii tăi mi-au arătat că sunt frumoasă, mi-au scris pe frunte buze dulci și mi-au arătat ce frumos e să dăruiești iubire. Lasă-mă să-ți mângâi privirea, lasă-mă să-ți zâmbesc, și timpul se va transformă într-o mare de aripi...


Publicat

17.02.2013 18:07:33

2 comentarii:

  1. Ochii sunt oglinda sufletului si prin ei putem sa vedem interiorul celuilalt.
    Imi place publicatia ta insa vad ca este scris in urma cu peste 3 ani. Acum mai simti aceleas sentimente ca atunci?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sentimentele nu se pot schimba atunci când iubești în alb.

      Ștergere