joi, 26 mai 2016

*Scumpa Iubire A Sufletului Meu*

Buna dragul meu, scumpa iubire a sufletului meu, cu gândul la tine îmi imaginez că ești lângă mine, iar eu mă topesc de dragul tău. Acum scriu cu gândul doar la tine...; mi-e dor...mi-e foarte dor iubirea mea. Nu mi-am dorit niciodată mai mult decât ți-ai dorit și tu, ...acum...îmi duc mâna la inimă și te strig în tăcere:, știu...mă auzi...simt asta și văd cum și tu suferi ca și mine. Acum aud cuvintele tale de iubire și dor ce îmi fac inima să pulseze și simt că nu-mi încap în piele de fericire. Au fost și suspine, lacrimi, însă cuvintele tale de iubire a făcut să treacă tot răul din trecut, iar eu voi avea grijă de iubirea noastră ca nu cumva să se ofilească vreodată. Abia aștept să mă strângi din nou la pieptul tău...îmbrăcându-mi ființa cu blândețea și privirea ta senină. Tu iubirea mea reprezinți pentru mine cel mai minunat lucru ce mi s-a întâmplat vreodată în viață, însă mai știu că anii nu așteaptă și ne răpesc multe...de aceea inima mea te iubește necondiționat, simte zi de zi dorul de tine și e răbdătoare pentru ziua când nu va mai fi nevoie să stea cu teama de trecere a timpului. Poate că într-o zi sufletele noastre se v-or așeza la locul lor și se v-or odihni așa cum și trebui. Însă...să lăsăm viitorul pentru ca eu nu vreau să gândesc acum mai mult decât îmi pot permite, important e prezentul, acest prezent în care noi doi suntem alături, uniți și ne iubim. Doamne ce bine mă simt în brațele tale...îmi dai energie...îmi dai viață...mă simt specială...poate că tu nu ai văzut asta în ochii mei, însă sufletul meu este o totală bucurie...fericire...Iubire, eu voi lăsa sufletul să-ți vorbească prin scris ceea ce port pentru tine, așa mă pot exprima mai bine...mai liber... Dă-mi brațele tale iubire...lasă-mă să îmi fac loc la pieptul tău...sărută-mă cu dulceața buzelor tale...lasă-mă să îmi aștern capul în dreptul inimii tale și să îi pot șopti cât de mult mi-ai lipsit. Te iubesc, te sărut și abia aștept sa ne vedem, cu mult respect și dragoste...iubirea mea dulce!
28 1 2013

Publicat


17.02.2013 17:18:19

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu