marți, 28 februarie 2017

*Dragostea Nu Are Varsta!*

Sunt destui oameni care cred ca pentru a iubi inseamna a avea o anumita varsta si odata trecut de acest numar de ani trebuie sa intelegem ca nu mai suntem in masura sa iubim. De ce spun asta? Pentru ca am intanit foarte multi oameni care sunt trecuti de 40 de ani si relatia lor conjugala lasa de dorit.Zi de zi se lupta cu stresul cauzat de cel cu care a dorit sa-si imparta viata. Cand i-am intrebat de ce nu apeleaza la un divort, m-au privit cu suspiciune si mi-au spus: -Tu esti nebun? Am 45 de ani! Cum as putea sa-mi refac viata la anii astia? Ar rade lumea de mine! In afara de asta ce ar spune copiii mei? Ba nu, nu este nimic adevarat. Dragostea nu are varsta si nici nu-i pasa de gura lumii. De cele mai multe ori oamenii se casatoresc de tineri si nu au destula experienta pentru a lua ce-a mai corecta decizie. Anii trec si incetul cu incetul incep sa-si dea seama ca de fapt si-au ales un sef si nicidecum un partener de viata. Unii au curajul sa o ia de la inceput dar altii raman in monotonia de care nu va mai scapa decat dupa moarte. Sincer sa fiu si eu am gandit ca acesti oameni. Mi-am spus de nenumarate ori ca trebuie sa fac ceva cu viata mea daca vreau sa gust macar un pic din dulceata fericirii, insa imi era teama de un nou inceput si astfel amanam de fiecare data cand trebuia sa iau o decizie in ce ma priveste. Anii au trecut si au inceput sa-si lase amprenta pe viata mea. Uitanduma in spatele lor am vazut doar tristete si dezamagire. Am oftat si m-am gandit la mine, la anii ce au trecut fara rost si intr-un moment de nebunie mi-am spus ca trebuie sa fac ceva cu viata mea. Cu pasii tremurand am inceput sa-mi caut jumatatea care mi se potriveste. Au mai trecut cativa ani si intr-un final am gasit femeia potrivita. O doamna care suferea de acelas sindrom de care sufeream si eu: Singuratate, dezamagire, lipsa de afectiune. Am inceput sa comunicam si nu dupa mult timp a avut loc si prima noastra intalnire. A fost dragoste la prima vedere. Ne-am casatorit si traim un adevarat love story. Ambii regretam ca am pierdut ani din viata alaturi de oameni pe care nu iam iubit niciodata insa in acelas timp suntem fericiti ca ne-am intalnit si puteam sa ne manifestam asa cum suntem noi cu adevarat. O iubesc si ma iubeste. Impreuna formam un intreg. Bineinteles ca multi ne-au criticat pe motive ca nu ar fi decent ca la varsta noastra sa ne purtam ca doi adolescenti insa ce ne pasa noua de gura lumii? Intr-adevar, gura lumii doar pamantul o astupa si in afara de asta noi nu traim cu lumea care de regula se incrunta atunci cand observa oamenii mai fericiti decat ei. Viata este frumoasa si merita traita. Nu va lasati incatusati de propriile ganduri. Dragostea nu are varsta! Daca nu faceti nimic pentru voi, nimeni altcineva nu o va face. (Petrica)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu