marți, 28 februarie 2017

*Eu Si Iubirea*

Eu-: De ce intelegerea si iubirea mor uneori intr-o relatie? Iub- : Deoarece oamenii isi schimba comportamnetul, poate exista si o involutie a noastra. Evoluam in mod diferit…si compatibilitatea nu ne-o mai pastram. Eu- : Asa o fi…e trist. Iub- : De ce sa fie trist? Noi oamenii ne aflam intr-o continua schimbare si nu putem opri cursul firesc al lucrurilor. Eu- : Ok, insa daca noi ne dorim o familie, copii…avem aceleasi idealuri de ce sa nu fim alaturi de persoana care ne poate oferi toate astea? De ce se ajunge de foarte multe ori sa se distruga totul pentru un viitor nesigur….fara iubire, fara idealuri…Ce inseamna sa fi de-a dreptul fericit? Iub- : Ca sa poti fi fericit intr-o relatie, e nevoie de iubire sincera, dorinta de al astepta sa vina acasa dupa o zi de munca…sa fie totul nerabdator,,,iar dupa ani si ani sa poti face persoana iubita fericita, iar lucrurile firesti vin de la sine. -Eu : Dar eu am toate astea…de ce nu pot merge inainte? -Iub : Sa nu uitam un lucru foarte important: mai intai trebuie sa facem fericit aceea persoana si ea pe noi. -Eu: Ok, insa ce imi poate produce fericire? Mai concret…te rog… -Iub: Sunt lucruri care tin de fiecare …lucruri ce se simt…nu se poate vorbi de concret aici. -Eu: Hmm…(zambesc)…ma bucur ca nu ma faci nebuna. -Iub: Nu esti nebuna. Esti normala, vie…esti perfecta! -Eu: Ma pierd in visare…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu